pondělí 8. září 2014

Kecačka #5

Tak se po týdnu zase ozývám. Mám za sebou první týden školy a první týden na novém internátu. No mám z toho všeho takové smíšené pocity. :D Ale o tom dnes mluvit nechci.

Dnes vám chci povyprávět o mojí smůle.
Mám takovou smůlu, že kdybych si koupila hřbitov, tak lidé přestanou umírat.

Víte měla jsem na celé prázdniny sehnanou brigádu na koupališti, no sami jste asi viděli jaké bylo léto. V červenci to ještě šlo ale v srpnu jsem tam byla jen tři dny.

A na co jsem si chtěla našetřit? Na nový mobil - nastavila jsem si laťku vysoko, chtěla jsem Samsung
Galaxy S5. No když jsem viděla to počasí bylo mi jasné, že mi to prostě nevyjde. Proto jsem začala shánět levnější alternativy. A pak jsem ji konečně našla a věděla jsem, že to je to, co chci a že už nic jiného hledat nemusím. Rozhodla jsem se pro Samsung Galaxy S3 Neo.

No věděla jsem, že si ještě budu muset počkat do další výplaty, která chodí 12. následující měsíc. Ale když jsem nastoupila na intr jsem ho potřebovala už nutně. Protože tam jsem se dozvěděla, že wifi vypínají ve 21 hodin a ještě k tomu nezaručují, že ta wifi půjde a že ten intr je celkově katastrofa. Tak jsem věděla, že budu potřebovat něco na zabavení před usínáním a ve škole o hodinách, při kterých se nudím. Tak jsem zavolala mamce jestli by mi půjčila peníze. Tak mi je poslala na účet a já si v úterý už běžela koupit svůj vysněný mobil.

Měla jsem z něho fakt radost. Ale co se nestalo, druhý den jsem si chtěla vyfotit nějaké papíry s textem a zjistila jsem
, že ten foťák vůbec nezaostřuje. Tak jsem hned ve čtvrtek letěla do obchodu, kde jsem ho koupila a chtěla jsem po nich aby mi ho prostě vyměnili. No co myslíte? Poslali mi ho do servisu s tím, že když to uznají tak odstoupím od smlouvy a oni mi teda dají nový.

No takže jsem měla mobil 48 hodin a teď budu čekat měsíc než mi dají nový. Teda jestli mi vůbec dají nový. Ale jako to ať už na mě opravdu nezkoušejí, protože vím, že na to mám právo. Dokonce jsem psala někam na ochranu spotřebitele email, tak uvidím co přesně mi řeknou tam.

Nutno ještě podotknout, že když jsem šla kupovat ten mobil, tak jsem sebou brala svůj tablet, který je taky rozbitý...

No a co jsem tímhle chtěla říct? Že prostě ať si koupím cokoliv, ať je to bůhvíjak dobré, tak já mám vždycky vadný kus... a tak to mám se vší mojí elektronikou - nebo prostě drahými věcmi.

Ale abych to zakončila trochu lépe, tak vám chci říct, že až zase budu mít svůj mobil zpátky, tak asi budu dělat nějaké články ohledně her a aplikací, které si třeba ten měsíc, nebo uvidím za jaké období, stáhnu. Nebo kdyby jste měli zájem o něco konkrétního tak mi dejte vědět v komentářích, protože ty vždycky dělají radost.

Žádné komentáře:

Okomentovat