pondělí 18. srpna 2014

#4 Začni s blogem - Favicon

Pro ty, kteří nevědí co je favicon tady, mám vysvětlení - je to taková ikonka, která se vám zobrazí na kartě kde máte otevřenou, nějakou stránku.

Takhle to například vypadá u mého blogu.
Takže jediné co musíte udělat je tohle - nebojte se zvládne to každý.

1. Najděte si nějakou ikonku na google v obrázcích, nebo existují dokonce stránky kde si to můžete vytvořit sami, ale já jsem volila tu lehčí variantu.
Takže zadejte do Googlu favicon a anglický název toho co tam chcete, takže když budete chtít kočku, tak zadáte |favicon cat|, vybírejte z těch maličkých obrázků a nějaký si uložte.




















2. Pak už stačí jen otevřít Blogger, v menu kliknout na Rozvržení, a když jste v rozvržení, stačí kliknout na Favicon a nahrát obrázek, který jste si uložili. :)


















Nakonec stačí už jen kliknout na Uložit uspořádání a je to hotovo!
Jestli se vám to na blogu hned nezobrazí, tak nezoufejte, někdy to trvá než se to uloží, ale další den byste to tam už měli mít.

A tady se můžete už podívat, jak můj ukázkový blog už vypadá. :)
Snad jsem vám to pomohlo, ale já si myslím, že na tomhle snad není co zkazit. 

Žádné komentáře:

Okomentovat