sobota 16. srpna 2014

# Filmy týdne - Amazing Spiderman 2, Cizí oběd...

Protože jsem se tenhle týden dost válela, tak těch filmů tady mám docela dost.

Amazing Spiderman 2
Kouknout se na tenhle film mě vlastně donutil můj přítel. Ale musím říct, že se mi to docela líbilo. Bylo to vtipné, romantické i smutné. Musím přiznat, že se mi chtělo i brečet, ale překonala jsem to. :D

CSFD
Ke stažení











Cizí oběd
Od tohohle filmu jsem asi čekala víc, pořád jsem tak nějak čekala, kdy se něco zásadního stane, ale čekala jsem a čekala až nakonec naskočily titulky. Ale na druhou stranu se mi to líbilo v tom, že tam vidíte jak žijí jiné kultury a tak dále. Například, že v Indii jedí rukama na zemi a podobně. Takže nemůžu říct, že bych se na film podívala znovu, ale nelituji, že jsem ho viděla.

CSFD
Film ke stažení
Titulky ke stažení






Ženy pro měny
Na tenhle film jsem přišla díky knížce, kterou teď čtu (Milovánky). Je to dokument o ženách, které jsou tak nějak posedlé krásou, a vším tím okolo. Docela se mi to líbilo, bylo to dost zajímavé. Tak nějak mi to, jak bych to řekla, otevřelo oči. Určitě doporučuji shlédnout, je to sice starší, ale stojí to za to.

CSFD
Ke stažení - bohužel nic moc kvalita, ale lepší jsem nenašla









Divergence
Bože tohle mě naprosto uchvátilo! Uchvátilo mě to tak, že právě teď poslouchám soundtrack. A Čtyřka... bože ten je k sežrání, asi si ho vezmu :D No a protože nevydržím tak dlouho čekat na další díly, tak jsem se rozhodla, že si tuhle trilogii musím přečíst a to co nejdřív. Jinak kdo to ještě neviděl, tak se určitě koukněte. Protože až ten film mě přesvědčil ke knížce, protože jsem si pořád říkala že tyhle dystopie, to není nic pro mě, ale jak tak koukám, tak je.

CSFD
Ke stažení






The Collector
Asi se nedá říct, že jsem ten film viděla, ale koukala jsem na něj 30 minut. A to mi bohatě stačilo. Dřív jsem koukala na horory jak s duchama, tak na krváky. Nejdřív jsem přestala koukat na duchárny. Protože na duchy věřím a pak se strašně bojím, takže na to už nekoukám, ale teď když jsme koukali na tohle tak se mi fakt dělalo špatně, a pomalu se mi obrátil žaludek už při prvních scénách. Sice ten začátek byl takový nudný, ale pak jen to začalo, tak doufám, že mohu říct - byla jsem zesraná až za ušima a bála se kdy tam kdo vybafne... a to podotýkám jsem z těchto hnusných scén viděla jen pět minut. Takže kdo tohle má rád tak doporučuju. Kdo je takový jako jsem už teď já, tak určitě nepouštět. :D

CSFD
Ke stažení film
Ke stažení titulky


No a to by bylo k filmům asi všechno, ale ještě na co jsem koukala tak bylo pár dílů Mentalisty - zbožňuju ten seriál i toho herce :)








Žádné komentáře:

Okomentovat