středa 20. srpna 2014

My booklist #2

Cílem je každý týden zveřejnit knížku, kterou si chci přečíst. Říct důvod, proč si jí chci přečíst a jak jsem vlastně zjistila, že knížka existuje. :)




Poslední dopis od tvé lásky - Jojo Moyes
Tuhle knížku jsem si už vlastně málem koupila, ale pak jsem si všimla, že je tam od stejné autorky něco, co chci ještě víc a to knížka Než jsem tě poznala. Jak už určitě víte z mojí recenze tu knížku jsem si zamilovala, tak jsem se rozhodla, že si přečtu něco dalšího od té autorky, protože její styl psaní se mi strašně líbil.

Ale k téhle knížce se dostanu až bůhvíkdy, protože teď jsem si objednala celou sérii Divergence a celou sérii Nástroje smrti (teda bez posledního dílu, ten ještě nevyšel) a až mi to přijde tak začnu číst to. No a to bude hodně knížek :D

Ale určitě se k tomu jednou dostanu.


Žádné komentáře:

Okomentovat