pátek 15. srpna 2014

Kecačka #4

Tak se po delší době zase ozývám...
Nebudu říkat, že jsem tu nebyla proto, že bych neměla čas - měla jsem ho hódně.



Ale určitě taky někdy máte takové ty dny, ve kterých se vám nechce nic dělat. Ležíte v posteli, ani se nepřevlékáte z pyžama protože v 5 odpoledne už vám to přijde zbytečné.
Nejhorší na tom je že se vám sice kolikrát fakt nechce nic dělat, ale nudíte se. (doufám, že to nemám jen já :)

No já jsem to řešila koukáním na YouTube, blogy a filmy a mezitím jsem si četla.

Ale teď k tomu co vám chci povědět - vlastně nevím o čem přesně bych měla psát, tak vám napíšu o více věcech :)
  • Vy to asi nevíte ale mám psa, vlastně tuhle větu píšu hned po tom co jsem s ní přišla domů z procházky. Když jsme byli venku, tak nás míjel asi 10letý kluk a říká: "Dobrý den, máte hezkého psa." Tak jsem poděkovala, ale musela jsem se za ním ještě otočit, protože mi to přišlo opravdu hezké. No není to milé? 
  • Když už jsme u těch milých lidí, tak se musím zmínit o tom, že mě potěšila jedna moje spolužačka - je to sice moje kamarádka, ale taková ta se kterou se bavím hlavně ve škole, jinak spolu nikam nechodíme - ale i přesto mi poslala pohled z dovolené v Bulharsku. A víte co napsala na ten první řádek adresy, kam se píše třeba pan/paní? Napsala tam úžasná kamarádka. Jo já se hold mám. :)

Vlastně toho mám mnohem víc co bych vám chtěla říct, ale to se většinou týká jiných věcí, takže to zahrnu do jiných článků.

Ale vlastně ještě jedna věc - zapojila jsem se do soutěže na bux.cz takže doufám, že vyhraju. No asi tak jako každý, ale já jsem ještě nikdy nic nevyhrála tak už by taky jednou mohla být řada i na mě.
Do soutěže se můžete zapojit i vy tady.

Žádné komentáře:

Okomentovat